شباب جاهز لكل جديد
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
شباب جاهز لكل جديد
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
شباب جاهز لكل جديد
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شباب جاهز لكل جديد

شات الشباب العفاريت&شباب جاهز لكل جديد افلام عربى افلام اجنبى حصريا العاب كمبيوتر اغانى دردشة لا تتصور متعتها

الرئيسيةمجلة المنتدىأحدث الصورالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» اعمل الخير وارميه فى البحر
عندك 30سنه وعاوز تتجوز .يا برودك ياشيخ ,, ده انا عندى 40 سنه ولسه خاطب وقربت اعنس Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 28, 2009 5:53 pm من طرف thelover

» طريقه عمل البيتزا
عندك 30سنه وعاوز تتجوز .يا برودك ياشيخ ,, ده انا عندى 40 سنه ولسه خاطب وقربت اعنس Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 28, 2009 5:51 pm من طرف thelover

» سندويشات لذيذه للعشاء بالصور انا عزمكم على العشاء الى يلحق
عندك 30سنه وعاوز تتجوز .يا برودك ياشيخ ,, ده انا عندى 40 سنه ولسه خاطب وقربت اعنس Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 28, 2009 5:50 pm من طرف thelover

» المهلبية .........
عندك 30سنه وعاوز تتجوز .يا برودك ياشيخ ,, ده انا عندى 40 سنه ولسه خاطب وقربت اعنس Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 28, 2009 5:49 pm من طرف thelover

» اجمد ترحيب ومليش دعوه ههههههههههههه
عندك 30سنه وعاوز تتجوز .يا برودك ياشيخ ,, ده انا عندى 40 سنه ولسه خاطب وقربت اعنس Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 28, 2009 5:44 pm من طرف thelover

» عضوه جديده معاكم
عندك 30سنه وعاوز تتجوز .يا برودك ياشيخ ,, ده انا عندى 40 سنه ولسه خاطب وقربت اعنس Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 26, 2009 5:33 am من طرف الدمعه الحزينه

» الــــســـعاده هى الطريق وليس محطه الوصول !!!
عندك 30سنه وعاوز تتجوز .يا برودك ياشيخ ,, ده انا عندى 40 سنه ولسه خاطب وقربت اعنس Icon_minitimeالأحد أكتوبر 25, 2009 9:13 am من طرف thelover

» عاتبته ولا فقدته
عندك 30سنه وعاوز تتجوز .يا برودك ياشيخ ,, ده انا عندى 40 سنه ولسه خاطب وقربت اعنس Icon_minitimeالأحد أكتوبر 25, 2009 9:12 am من طرف thelover

» عندك 30سنه وعاوز تتجوز .يا برودك ياشيخ ,, ده انا عندى 40 سنه ولسه خاطب وقربت اعنس
عندك 30سنه وعاوز تتجوز .يا برودك ياشيخ ,, ده انا عندى 40 سنه ولسه خاطب وقربت اعنس Icon_minitimeالأحد أكتوبر 25, 2009 9:01 am من طرف thelover

عندك 30سنه وعاوز تتجوز .يا برودك ياشيخ ,, ده انا عندى 40 سنه ولسه خاطب وقربت اعنس

كاتب الموضوعرسالة
thelover
الرتبة
الرتبة
thelover

انثى المشاركات : 159
علم دولتك : عندك 30سنه وعاوز تتجوز .يا برودك ياشيخ ,, ده انا عندى 40 سنه ولسه خاطب وقربت اعنس 3dflag10
مزاجك : عندك 30سنه وعاوز تتجوز .يا برودك ياشيخ ,, ده انا عندى 40 سنه ولسه خاطب وقربت اعنس 110
المهنة : عندك 30سنه وعاوز تتجوز .يا برودك ياشيخ ,, ده انا عندى 40 سنه ولسه خاطب وقربت اعنس Collec10
الهواية : عندك 30سنه وعاوز تتجوز .يا برودك ياشيخ ,, ده انا عندى 40 سنه ولسه خاطب وقربت اعنس Painti10

عندك 30سنه وعاوز تتجوز .يا برودك ياشيخ ,, ده انا عندى 40 سنه ولسه خاطب وقربت اعنس Empty
مُساهمةموضوع: عندك 30سنه وعاوز تتجوز .يا برودك ياشيخ ,, ده انا عندى 40 سنه ولسه خاطب وقربت اعنس   عندك 30سنه وعاوز تتجوز .يا برودك ياشيخ ,, ده انا عندى 40 سنه ولسه خاطب وقربت اعنس Icon_minitimeالأحد أكتوبر 25, 2009 9:01 am

معرفش ليه مبقتنعش ان واحد عنده 30 سنه او 40 سنه ومش لاقي شغل
هو اللي عاوز ينقي علي مزاجه
مش عاوز يبدا ب 300 جنيه
هو عاوز يبدا ب 3000 جنيه
ماع العلم انه مش عاوز شغل فيه مجهود
عاوز يعد علي مكتب
وياخد السندويتشات من مامي كل يوم الصبح ويروح يشرب الكابوتشينو ابو رغوهعندك 30سنه وعاوز تتجوز .يا برودك ياشيخ ,, ده انا عندى 40 سنه ولسه خاطب وقربت اعنس Biggrin
ويروح يعد زي الباشا ويمشي بعد سااعتين
وفي الاخر ياخد مرتب محترم
ودا اسمه كلام
طبعا هتقولي مش كل الناس كدا
طبعا مش كله كدا
وهيتجوز منين وهيجيب شقه وبتاع وكل الكلام دا ب 300 او 500 او حتي 1000 جنيه منين
انا معاكوا ان المسئله مش سهله طبع بالمره خااااااالص
بس يعني الواحد لو تعب كام سنه فحياته وتوكل علي ربنا فكل خطوه
وكان عنده ثقه فان ربنا مش هيخذله
مظنش ساعتها انه مش هيحصد نتيجه تعبه
بس احنا طبعنا اننا بدل ما نتوكل علي الله نتواكل عليه ..
عندك 30سنه وعاوز تتجوز .يا برودك ياشيخ ,, ده انا عندى 40 سنه ولسه خاطب وقربت اعنس Iq9e8x
اما بالنوسبه للشخص اللي مش لاقي بنت الحلال
والله ناس مفتريه
يعني شعب عدد سكانه 80 مليون
لو هنفترض ان الستات نص العدد يعني 40 مليون
وحتي اقل
يعني مش لاقي من ال 40 مليون دول بنت كويسه
وبعدين هو يعني فيه حد في الدنيا دي كلها برفكت
مبيغلطتش
ما كلنا بنغلط ستات ورجاله
وربنا سبحانه وتعالي غفور رحيم
يبقي ليه بقي احنا كمان منعديش ونسامح
خصوصا ان مثلا فيه بنات متهوره
وغلطت كتير قبل الجواز
وربنا بيهديها لما تتجوز
مش معقول هنلاقي اشخاص متفصلين
لكن نتقبل بعض ونقتنع بان كل شخص ليه سلبيات وايجابيات

بس للاسف الانسان ربنا خلقه دايما عنده الاحساس بالنقص
مهما ربنا اداله او رزقه مش بيقتنع
لو كل واحد اقتنع وقال الحمد لله
كانت الناس كلها ارتاحت

عندك 30سنه وعاوز تتجوز .يا برودك ياشيخ ,, ده انا عندى 40 سنه ولسه خاطب وقربت اعنس
صفحة 1 من اصل 1